|
Диференціація навчання - дієвий шлях до подолання низької успішності учнів
|
3 квітня 2014 року в Ренійському НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» пройшов семінар - практикум за темою „Диференціація навчання – дієвий шлях до подолання низької успішності учнів”.
Метою семінару був розгляд шляхів використання в навчанні сучасних педагогічних і технологічних систем, що забезпечують одночасний розвиток, навчання і виховання учнів, шляхом залучення їх в діяльність через диференціацію навчання.
В ході семінару вчителями початкових класів, англійської та української мов були продемонстровані приклади використовування завдань індивідуального та групового характеру з урахуванням здібностей та рівня успішності учнів класу в навчанні.
В практичній частині учасники семінару, працюючи в групах, представили способи, форми та методи організації диференційованого підходу, створення ситуації успіху на різних етапах уроку, доводили актуальність застосування даних методів диференціації.
Дійшли висновку, що у зв’язку із провадженням нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, диференціація навчання є запорукою розвитку дітей з різними здібностями та інтересами.
Пономаренко Ж.П., заступник директора з НВР
|