-
План заходів щодо підвищення якості математичної освіти в Ренійському НВК на 2020/2021 н.р.
-
2020-2021 н.р. указом Президента України оголошений Роком математики. В Ренійському НВК з метою підвищення мотивації школярів до вивчення математики, популяризації математичної освіти, розвитку математичних здібностей були розроблені заходи щодо підвищення математичної освіти у 2020-2021н.р.
В навчальний план НВК на 2020/2021 н.р. було передбачено збільшення кількості навчальних годин на вивчення математики
- в 5-6-х з метою збагачення понятійного апарату, закріплення обчислювальних алгоритмів, графічних умінь і навичок, які є тим підґрунтям, що забезпечують успішне вивчення в наступних класах алгебри і геометрії,
- в 10-11-х класах, які вивчають математику на рівні стандарту, з метою підготовки старшокласників до ДПА і ЗНО;
також впроваджений курс “Розвиток продуктивного мислення” у варіативну складову навчальних планів 1-3 класів з метою розв’язання нестандартних завдань та пошуку нових підходів до розв’язання стандартних завдань.
У навчальному році за планом внутрішкільного контролю вивчався стан викладання математики, робота вчителів із зошитами з математики, здійснений моніторинг якості знань учнів з математики.
Вчителі математики активно застосовували онлайн-сервіси на уроках математики, особливо під час дистанційного навчання, та поділилися досвідом з даного питання з колегами на педраді; постійно проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед учнів щодо важливості вивчення математики.
У І семестрі пройшов шкільний етап олімпіади з математики.
Згідно плану заходів НВК, присвяченому Року математичної освіти в Україні, вчителі початкових класів та вчителі математики провели цікаві уроки у формі гри, подорожі, конкурсів, учні розвивали уміння використовувати набуті математичні знання у повсякденному житті. Учні 10 класу виступили перед учнями середньої ланки інформацією «Цікаві факти з життя математиків», були проведені конкурси малюнків.
Діти, які відвідували пришкільний оздоровчий табір, також мали можливість переконатися, що математика — не суха, в ній є елементи розваги, і розв’язання таких задач може приносити задоволення.