| Для нашої школи стало традицією проведення учнівського
самоврядування у День учителя |
Шкільне
самоврядування – один із головних принципів діяльності учнівської спільноти.
Суть його полягає у реальній участі дітей в управлінні класу, школи. Досвід
багатьох років доказує, що учнівське самоврядування – це не лише самостійне
вирішення різноманітних питань, а й самостійне виконання, проведення,
планування різноманітних заходів, відповідальність за яких несуть самі лідери –
учні.
Для нашої школи
стало традицією проведення учнівського самоврядування у День учителя. Цього
року цей день пройшов на «ура!».
З
відповідальністю до цього дня віднеслися учні – вчителі
11 – Б класу. Ми сумлінно підготувалися до проведення уроків, а учні –
вихованці з повагою ставилися до нас, старалися не заважати проводити уроки.
Учень-директор і його заступники
керували навчальним процесом, перевіряли дисциплінованість учнів як на
перервах, так і на уроках.
На засіданні
«педагогічної ради» учні – дублери гордо звітували про проведений учбовий день,
ділилися враженнями.
«Ми вдячні, що
нам довірили самостійно провести учбовий день напередодні свята Дня учителя. Тільки тепер
починаєш розуміти всі труднощі цієї роботи. Старання вчителів йдуть на
те, щоб зробити уроки як можна цікавішими, вони складають плани, готують доступні
матеріали. І ми, за словами Євгенії Петрівни, «керували грою».
«Ми проводили
уроки в початкових класах. Привернути увагу дітлахів, зібрати їх , переконати не зовсім просто, адже у них
завжди виникають різноманітні бажання, про які вони готові говорити голосно,
поводити себе весело і безтурботно. Але
зацікавити їх нам все ж таки вдалося. Під час уроків учнів переповнювала
енергія, вони були непосидючі від бажання відповісти, всі тягнули руки! Було
незвично відчувати стільки уваги до себе. На перервах діти, підбігши, оточували
з усіх боків, кожен щось запитував , деякі тягнулися обійняти навіть! Вони
подарували нам легкість, позитивний заряд, якого вистачить надовго!»
«Ми увійшли в
інший світ, де «свої правила». Де хлопці та дівчатка з цікавими очима і
безмежним оптимізмом. Їх кмітливість нас вражала! Діти вже в такому маленькому
віці розуміють головні людські цінності. Вони здивували і відкрили багато
нового для нас. Учні настільки багатогранні і непередбачувані, що їх можна невпинно
розгадувати кожен день».
На традиційне
запитання, хто в майбутньому продовжить нелегку вчительську працю, тільки деякі
відповіли, що не виключають можливості
стати вчителем. З одного боку це дуже сумно і повинно засмучувати, але з
іншого, напевно, працювати вчителем може лише людина , яка володіє талантом,
особливим даром від Бога, а цим наділений не кожен! Яка ж у вас благородна
професія, вчителі!
Учениця 11-Б класу Карапостол Ганна