27 БЕРЕЗНЯ 2012 року
відбулося чергове засідання педагогічної ради Ренійського НВК за темою: «ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ».
Мета: проаналізувати роль
професіоналізму вчителя в організації навчальної діяльності, розвитку
особистості та творчого потенціалу учня.
Педагогічні
працівники вивчили та обговорили наступні питання:
- 1.Способи формування в учнів
позитивного ставлення до навчання. (Доповідач О.О. Іорданова);
- 2.Способи формування почуття обов’язку
і відповідальності у школярів.
(Доповідач Гаю С.Г.)
- 3. Роль емоційних методів мотивації
навчання. (Доповідач Мінчога Л.Ф.)
- 4. Мотиваційний аспект обдарованого
учня. (Доповідач Колій Н.В.)
- 5. Роль професіоналізму вчителя у
формуванні мотивації навчальної діяльності школяра та його особистості.
(Доповідач Кіріяк С.І.)
- 6. Психологічні проблеми мотивації
навчальної діяльності. (Доповідач Данилова К.О.)
Друга частина педради – це практичне
застосування теоретичних питань. А саме, виконання в групах вправи «Моделюю мотивацію». Представники від кожної творчої
групи: Гаю С.Г., Мартинюк О.Б., Лебедєва Г.Ф. довели, що вчителі школи вміють формувати в
учнів глибокі мотиви навчання, створюючи для цього відповідні умови на уроках.
Але цей процес розраховано на творчість учителя, його постійне вдосконалення.
|